Jedním z nejznámějších a nejdelších vlaků byl vlak, který byl složen z 682 nákladních vozů. Tento rekord byl dosažen v Austrálii v roce 2001. Vlak sestávající z 682 vozů a tažený třemi lokomotivami vykonal jízdu o délce 7,353 kilometrů. Tento dlouhý nákladní vlak byl určen pro přepravu železné rudy z jedné těžební oblasti do přístavu.
Rekord byl dosažen v regionu Pilbara v západní Austrálii, který je známý svými bohatými zásobami železné rudy. Vlak sloužil k přepravě těžené rudy z vnitrozemí do přístavu, kde byla nakládána na lodě a exportována do dalších zemí.
Přeprava takového dlouhého vlaku vyžaduje precizní plánování a koordinaci. Pro řízení a tažení takového objemu nákladu jsou používány výkonné a robustní lokomotivy. Celý vlak je rozdělen na části, které jsou připojeny k sobě pomocí spojovacích prostředků, jako jsou spřáhlové klouby.Takové dlouhé vlaky jsou obvykle používány při přepravě surovin nebo těžkých průmyslových nákladů na velké vzdálenosti. Jejich použití umožňuje efektivní a ekonomickou přepravu velkého objemu zboží.
Na břehu řeky Moravy stojí stařeček a loví ryby. Jede kolem naložená Tatra na nedalekou stavbu, zastaví a řidič se…
V pátek večer mě čekal šok. Přijdu utahaný z práce domů, těším se na klidný večer – a ouha, sotva…
Tento vtip se vyprávěl v době, kdy průměrný plat v Československu byl asi 2500 Kčs měsíčně, rohlík stál 30 haléřů,…
Protože nemám PC, tak se snažím získat přátele obdobným způsobem jako na Facebooku. Každý den chodím ven a vyprávím kolemjdoucím,…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Zásady používání cookies